logo

ویدیوهای آموزشی آکادمی هارد ایران

در ذیل ویدیوهای سود مندی در رابطه با هارد مشاهده خواهید کرد:

قسمت های مختلف هارد دیسک و نحوه ذخیره سازی اطلاعات

صداهای غیر عادی هارد

صداهای غیر عادی هارد

صداهای غیر عادی هارد

یکی از مشکلاتی که کاربران زیادی با آن مواجه می شوند صداهای غیر عادی هارد است. عوامل زیادی باعث بوجود آمدن این مشکل خواهد شد. به نظر ما ایجاد صدای غیر عادی توسط هارد یکی بزرگترین و اساسی  ترین مشکلاتی است که  بوجود می آید. این مشکل نشان دهنده این است که هارد شما دچار آسیب فیزیکی شده است و برای تعمیر و برطرف کردن مشکل آن باید جراحی شود که مرحله ی پیچیده ای است.

عوامل ایجاد صدای غیر عادی هارد

ضربه خوردن و افتادن هاردهای اکسترنال از دلایل مهم ایجاد صدا در هاردهای اکسترنال است. ضربه خوردن باعث ایجاد مشکل فیزیکی در هارد شما خواهد شد که این بسیار خطرناک است. دلیل دیگری که باعث ایجاد صدای تق تق ریز درون هارد می شود نوسان برق است که باعث می شود هد هارد هر بار دوباره شروع به حرکت کند و به اصطلاع headpark شود که در صورت بروز این مشکل هارد به جراحی نیاز خواهد داشت. بوجود آمدن مشکل در برد هارد نیز از عوامل تولید کننده صدای غیر عادی است.

البته لازم به ذکر است که صداهای غیر عادی همیشه دلیلی برای مشکل فیزیکی نیستند و عواملی مثل خرابی فریم ور و برد نیز می تواند دلیل تولید صدای نابهنجار باشد.

در صورتی که مشکل فیزیکی هارد شدید باشد برای بازیابی اطلاعات آن از جراحی هارد استفاده می شود. آکادمی هارد ایران با استفاده از بهترین ابزارهای جراحی و با کلین روم استاندارد این امکان را دارد که اطلاعات شما را از دیسک های ضربه خورده بازیابی کند.

در صورتی که هارد شما صداهای غیر عادی تولید کرد از روشن کردن و دستکاری آن خودداری کنید زیرا این مار باعث از دست رفتن اطلاعات و خرابی پلاتر می شود. زمانی که هارد شما صدای غیر عادی ایجاد نمود سریعا آن را از سیستم و یا لپتاپ  خود جدا کنید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت

توسعه و پشتیبانی توسط : پاریس وب